INTEGRACIJE ZA BACK OFFICE
B2B INTEGRACIJE
Digitalno doba u današnjem poslovanju cilja na što manju upotrebu papira. Upravo zbog toga smo još 2015. godine razvili sustav razmjene računa i narudžbi Remaris sustava sa veleprodajom - dobavljačem ugostitelja.
Implementacijom e-računa, proširen je krug veleprodaja od kojih možete kreirati primku temeljem računa.
INTEGRACIJE ZA VANJSKE SUSTAVE ZA INVENTURE
Odradite inventuru putem mobilnog uređaja i prenesite jednim klikom u Remaris Master radi usporedbe sa stvarnim stanjem.
Integracije sa Massec i QuiQR sustavima za inventure.
INTEGRACIJE NA ERP
Korisnost integracije
Nema prepisivanje podataka
Nema grešaka pri prepisivanju
Nema ispisa brda papira
Nema kašnjenja pri slanju u knjigovodstvo
Integrirani smo sa:
4D Wand, Konplast, Laserline, Luceed, Minimax, Pantheon, Ritam, Virga
Remaris je razvio API* putem kojeg se može integrirati bilo koji knjigovodstveni softver
*API (Application programming interface) je način kako milijuni softvera sigurno razmjenjuju podatke.
E-RAČUN
E-račun je postao obveza pri slanju transakcijskih računa prema javnim i sektorskim naručiteljima, odnosno: ne možete im više slati fizičke račune već to mora biti e-račun.
Prednosti za korisnike
Slanje računa jednim klikom
Sigurna dostava računa
Brzo arhiviranje
QUIQR PAKET USLUGA
Inventura putem mobitela
Raspored rada integriran sa popisom osoblja iz Remaris Mastera
Usporedba cjenika dobavljača
Kalkulacija troška jela (COGS) temeljem recepata
Naručivanje robe putem mobitela
Potvrđivanje narudžbi voditelja/vlasnika
TRACK BAR/BI
PAMETNA PREDVIĐANJA + PAMETNO PLANIRANJE + PAMETNO VOĐENJE INVENTARA = VEĆI PROFIT!
Pratite promet, profit i konobare!
Lakše planirajte budžet!
Pratite pravo stanje vaših zaliha, optimizirajte nabavu i točno predvidite buduću potrošnju.
Koristite pametna predviđanja koja će vas upozoriti na stvari koje vas čekaju ”iza ugla”.
Postavite ciljeve sebi i svom osoblju.
Ispunite ih uz pomoć Trakabara!