REMARIS PROIZVODI:

REMARIS KIOSK ZAŠTO KIOSCI ZA SAMONARUČIVANJE POSTAJU TAJNO ORUŽJE USPJEŠNIH RESTORANA?

SMANJENO VRIJEME ČEKANJA

Ukoliko imate samo jednu blagajnu neizbježno je da u vrijeme ručka dode do gužve i reda na blagajni.

Kiosk za samo naručivanje omogućava gostu da naruči i plati bez čekanja u redu. Ta pogodnost direktno utječe na prodaju jer ćete preuzeti više narudžbi i to brže nego ikada.

Uz plaćanje karticama tu su i mobilna plaćanja poput Apple Pay i Google Wallet, koji još dodatno utječu na ugodu pri naručivanju i plaćanju. Umjesto reda od 10 ljudi koji upisuju PIN od kartice dajte gostu opciju da u miru naručii plati samo prislonivši mobitel.

U industriji koja je toliko izložena konkurenciji i utjecaju cijene rada osoblja, svaki vlasnik restorana traži “oružje” koje će mu riješiti što više izazova.

MANJE GREŠAKA PRI NARUČIVANJU

Kada gost vlastoručno odabire artikle i zaključi narudžbu, broj grešaka će se maksimalno smanjiti. Kiosk sa menijem slikama smanjuje mogućnost krive komunikacije. Gosti točno vide što naručuju, pa se ne mogu vratiti sa “Ovo nije ono što sam naručio!”

Sa povećanjem točnosti narudžbi i kuhinja će osjetiti korist jer nema pripreme hrane koja je krivo naručena, bačena hrana zbog pogrešnih narudžbi postaje prošlost.

Remaris Kiosk je projektiran sa svim ovim smjernicama na umu te ima i slijedeće opcije:

  • back-office konfiguracija za prilagodbu menija radi povećavanja prodaje

  • višejezičnost menija

  • integracija sa Remaris Kitchen

  • display-om za kuhinju

  • integracija sa Remaris Loyalty sustavima

  • integracija sa terminalima za naplatu karticama

POVEĆANJE PROSJEČNOG IZNOSA

Fantastična korist ove tehnologije je da utječe na prosječan iznos potrošnje gosta. Edukacije osoblja kako prodati više su prošlost, upotrebom kioska “up-sell” je automatski.

Umjesto da ovisite o osoblju koje će nuditi visokoprofitne proizvode, kiosk to radi za vas. Svi dodaci su prikazani gostu, povećavajući vjerojatnost da će ih i naručiti, ili pak uzeti “combo” meni. Sve to povećava potrošnju.

Iskustva svjetskih lanaca dokazala su povećanje prodaje 20% kroz digitalne aplikacije u usporedbi sa narudžbama uzetima na kasi od strane osoblja.

UŠTEDITE NA CIJENI RADA

Kada gosti sami naručuju, imate mnogo veću fleksibilnost u rasporedu osoblja. Umjesto rada za kasom, isti ljudi mogu pomoći u kuhinji ili se posvetiti gostima i njihovom zadovoljstvu.